در حال بارگذاری ...
از سوی دبیرخانه جشنواره تئاتر کودک و نوجوان همدان

برنامه اجرای تماشاخانه‌های سیار در همدان اعلام شد

دو تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودک و نوجوان از امروز تا ۲۰ آبان‌ماه، پنج نمایش را در نقاط مختلف همدان اجرا می‌کنند.پنج‌شنبه ۱۶ آبانماه در دو ساعت ۱۶ و ۱۸ عصر، نمایشی در منطقه زمین شهری، پارک خضر، مسجد المهدی اجرا شد.

به گزارش همدان تئاتر، دو تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودک و نوجوان از امروز تا 20 آبان‌ماه، پنج نمایش را در نقاط مختلف همدان اجرا می‌کنند.پنج‌شنبه 16 آبانماه در دو ساعت 16 و 18 عصر، نمایشی در منطقه زمین شهری، پارک خضر، مسجد المهدی اجرا شد.

کودکان و نوجوانان پارک آزادگان و شهرک الوند در روز جمعه ساعت 16 و 18 عصر، میزبان دو تماشاخانه سیار کانون بودند.روز 18 آبان‌ماه، یکی از تماشاخانه‌ها در ساعات مذکور به اجرای نمایش در شهرک مدنی- جنب مسجد امام خمینی(ره)- نرسیده به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، می‌پردازد.

روز 19 آبان‌ماه در دو ساعت 16 و 18 عصر، دو نمایش در شهرک مدنی- فاز دو- پایین‌تر از استخر کارگران و محل اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در آرامگاه باباطاهر اجرا می‌شود.

تماشاخانه‌های سیار کانون در روز دوشنبه 20 آبان‌ماه در ساعات 16 و 18 عصر، پیام شادی و نشاط جشنواره تئاتر را با اجرای نمایش به مردم بلوار علاقبندیان- کوچه جنت- پارک جنت- کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان می‌رسانند.

بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان از 16 تا 21 آبان‌ماه در همدان برگزار می‌شود.




نظرات کاربران