در حال بارگذاری ...
در بخش جنبی بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان

«روز قشنگ سارا» در رزن به صحنه می رود

نمایش موزیکال «روز قشنگ سارا» نوشته عباس دوست قرین و کارگردانی مصطفی بیگی کاری از گروه نمایشی لبخند از از روز‌ شنبه، ۱۸الی ۲۰ آبان  ساعت ۱۰ تا ۱۲ در مجتمع فرهنگی هنری اندیشه رزن به روی صحنه می‌رود.

به گزارش همدان تئاتر، نمایش موزیکال «روز قشنگ سارا» نوشته عباس دوست قرین و کارگردانی مصطفی بیگی کاری از گروه نمایشی لبخند از از روز‌ شنبه، 18الی 20 آبان  ساعت 10 تا 12 در مجتمع فرهنگی هنری اندیشه رزن به روی صحنه می‌رود.

نمایش «روز قشنگ سارا» قصه دختربچه‌ای است که پستچی برای او نامه ای از طرف مادربزرگش آورده و در آن اشاره شده که بسته را که قبلا برای مادر سارا هم فرستاده است تا آن را به سارا هدیه کند اما به شرط انکه در راه مواظب بوده و کارهای خوبی انجام دهد و... .

حمیدرضا رضایی‌مجد (عمو حمید)، مهری آذیش، مینا انتظام، نعیمه حامیان، شیما عزیزیان و دیبا بیگی به عنوان بازیگر در  نمایش «روز قشنگ سارا» حضور دارند. مهدی فتحی (آهنگساز)، مهسا ضیافر(منشی صحنه)، منیرالسادات قاضی‌زاده(دستیار صحنه) و میثم زارعی (نوازنده تنبک) در این نمایش  حضور دارند

بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان به دبیری مجید قناد و با شعار «کودک، طبیعت، تئاتر» تا ۲۱ آبان‌ماه در همدان برگزار می‌شود.




مطالب مرتبط

درخشش «نگار» در جشنواره ملی میراث فرهنگی

درخشش «نگار» در جشنواره ملی میراث فرهنگی

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در همدان، گروه نمایش «نگار» از شهرستان ملایر در دومین جشنواره ملی میراث فرهنگی در بخش تئاتر عمارت حضور یافت. در این جشنواره دیپلم افتخار و جایزه نقدی به نمایش  «نگار» ...

|

نظرات کاربران