در حال بارگذاری ...
یک هنرمند پیشکسوت تئاتر

جشنواره ماحصل تئاتر کودک و نوجوان کشور است

مسئولان و هنرمندان استان در سال های اخیر با عشق، تمام تلاش خود را به کار گرفتند که همدان میزبان خوبی برای جشنواره تئاتر کودک و نوجوان باشد.

به گزارش همدان، یک هنرمند پیشکسوت تئاتر گفت: جشنواره تئاتر کودک و نوجوان همدان ماحصل کار گروه‌های نمایشی این بخش از تئاتر در کشور است.
محمدجواد کبودآهنگی با بیان اینکه در کشور، تئاتر همدان را با جشنواره می‌شناسند، اظهار کرد: جشنواره با تئاتر کودک و نوجوان همدان عجیبن شده است

این کارگردان و مدرس تئاتر، برگزاری جشنواره را یکی از افتخارات همدان دانست و افزود: مسوولان و هنرمندان استان در سال های اخیر با عشق، تمام تلاش خود را به کار گرفتند که همدان میزبان خوبی برای جشنواره تئاتر کودک و نوجوان باشد.
کبودرآهنگی با بیان اینکه این جشنواره حاصل تئاتر کودک و نوجوان کشور است، یادآور شد: اگر جشنواره قوی برگزار می‌شود، حاصل یک سال تلاش گروه‌های نمایشی کودک و نوجوان کشور است.
وی همچنین تصریح کرد: اگر بتوان شرایطی را فراهم کرد که جشنواره، تولیدات نمایش کشور را مدیریت و پیگیری کند، شاهد وضعیت بهتری در تئاتر خواهیم بود.
این کارگردان تئاتر، برگزاری جشنواره را یک نوستالژی برای هنرمندان پیشکسوت برشمرد و گفت: هنرمندان زیادی، اولین دوره از جشنواره را در همدان برگزار کردند و حالا جشنواره به طور گسترده و در سطح بین‌المللی برگزار می‌شود.
کبودرآهنگی تأکید کرد: این جشنواره یکی از معتبرترین رویدادها در عرصه تئاتر کشور و جهان است و سالهاست در بخش بین‌الملل نیز خودنمایی می‌کند و به طور قطع بازتاب آن را در دیگر کشورها نیز خواهیم دید.
او با بیان اینکه جشنواره در رشد تئاتر کودک و نوجوان اثرگذار است، یادآور شد: خوشبختانه جشنواره برای هنرمندان معتبر است و گروه‌های زیادی تلاش می‌کنند تا در آن حضور داشته باشند.
این هنرمند همدانی همچنین تصریح کرد: کارگردانان بزرگی در تئاتر کودک و نوجوان، در سالهای اخیر متقاضی شرکت در جشنواره بوده‌اند.
کبودرآهنگی با تأکید بر اینکه باید به هنرمندان پیشکسوت و بزرگ تئاتر، سفارش کار داده شود، گفت: حضور این هنرمندان می‌تواند الگوی خوبی برای گروه‌های نمایشی جهت تولید آثار با کیفیت باشد.
بیست و ششمین جشنواره‌ بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان از 16 تا 21 آبان ماه در همدان برگزار می شود




نظرات کاربران