در حال بارگذاری ...
در اختتامیه بیست و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک ونوجوان همدان

آیین پاسداشت رضا بابک برگزار شد

ما نیاز به شرایطی داریم که کار کنیم و از تجربیات‌مان استفاده شود و در اختیار بچه‌های پرشور و ذوق قرار گیرد.

به گزارش همدان تئاتر، در آیین پایانی بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان بزرگداشت رضا بابک هنرمند پیشکسوت تئاتر برگزار شد.

این هنرمند پیشکسوت پس از حضور در روی سن و ضمن  تشکر از دست‌اندرکاران این کار و اتفاقات این چنینی  در مراسم اختتامیه در صحبت‌های کوتاهی گفت: کارهایی که ما در گذشته انجام دادیم و بخشی از آن را در کلیپ کوتاهی که پخش شد دیدید بسیار زیاد است، اوایل انقلاب دوستی رئیس تلویزیون بود و ما توانستیم تعدادی از آن‌ها را از تلویزیون بگیریم. کارها بسیار زیاد است . ما بیشتر نیازمند کار کردنیم، این تقدیرها خوب است اما باید شرایطی فراهم شود که بتوانیم کار کنیم.

رضا بابک بیان کرد: اوایل انقلاب یکسری کارها را از تلویزیون گرفتم و حدود ۲۶ بازی خانه دارم که برای کودکان و نوجوانان نوشتم.

وی تاکید کرد: از شما می‌خواهم این کارها بین نرود زیرا اینها تاریخ است و باید به مرکز اسناد تحویل داده شود.

این هنرمند پیشکسوت بیان کرد: ما نیاز به شرایطی داریم که کار کنیم و از تجربیات‌مان استفاده شود و در اختیار بچه‌های پرشور و ذوق قرار گیرد.




مطالب مرتبط

درخشش «نگار» در جشنواره ملی میراث فرهنگی

درخشش «نگار» در جشنواره ملی میراث فرهنگی

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در همدان، گروه نمایش «نگار» از شهرستان ملایر در دومین جشنواره ملی میراث فرهنگی در بخش تئاتر عمارت حضور یافت. در این جشنواره دیپلم افتخار و جایزه نقدی به نمایش  «نگار» ...

|

نظرات کاربران