در حال بارگذاری ...
در آیین معرفی برگزیدگان نمایش های اجرا شده در تماشاخانه ایران تماشا

نمایش «کاش چشم نمی دید» خوش درخشید

درآیین اختتامیه و معرفی برگزیدگان نمایش های اجرا شده در تماشاخانه ایران تماشا که در بخش به علاوه سی و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر شرکت کرده بودند. نمایش« کاش چشم نمی دید، مضحکه قتل امیر کبیر» نوشته مهدی صفاری نژاد و کارگردانی فرزاد لباسی کاری از گروه نمایشی راسپسنا از همدان موفق به کسب رتبه های برگزیده شد.

به گزارش همدان تئاتر، آیین اختتامیه و معرفی برگزیدگان نمایش های اجرا شده در تماشاخانه ایران تماشا که در  بخش به علاوه سی و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر شرکت کرده بودند معرفی شدند
در این مراسم امید اسدی مدیرتماشاخانه ایران تماشا  خاطرنشان کرد که در به علاوه فجر ۹۸ برای اولین بار به پشتوانه خود هنرمندان استان ها ، شکلی دیگر به جشنواره بخشیدیم  که این خود پیشرفتی شگرف و قابل تامل در تاریخ ۵ ساله به علاوه فجر محسوب خواهد شد ‌.
هیئت داوران  متشکل ازعلیرضا حنیفی،حسن رونده و امیر صادقی پس از ارزیابی ۲۲ اجرای نمایش آراء خود را اعلام کردند که  نمایش« کاش چشم نمی دید، مضحکه قتل امیر کبیر» نوشته مهدی صفاری نژاد و کارگردانی فرزاد لباسی کاری از گروه نمایشی راسپسنا از همدان موفق به کسب رتبه های برگزیده شد.

بر اساس آراء هیئت داوران تماشاخانه ایران تماشا، در سی و هشتمین جشنواره بین المللی فجر (+فجر)  و بازیگری زن، بازیگر برگزیده زن به پگاه معصومی بازیگر نمایش نمایش« کاش چشم نمی دید» هم چنین  رتبه اول بازیگری مرد به سید مهرداد کاووسی حسینی از همدان رسید.

در ادامه نیز، رتبه اول بخش کارگردانی به فرزاد لباسی کارگردان نمایش« کاش چشم نمی دید» اهداء شد.

در پایان این مراسم، رتبه اول بخش نمایشنامه نویسی به مهدی صفاری، نویسنده نمایش« کاش چشم نمیدید»از همدان اهداء شد.

 




نظرات کاربران