در حال بارگذاری ...
با هدف کشف و شکوفایی استعدادهای جوان

فراخوان سی و دومین جشنواره تئاتر استان همدان منتشر شد

امید اجتماعی، ارتقاء نهاد خانواده، هم گرایی ملی و جهش تولید موضوعات پیش نهادی و اولویت دار سی و دومین جشنواره تئاتر استان همدان است که این جشنواره در سه بخش رقابتی –صحنه ای، بخش مرور که ویژه پیشکسوتان و یک نمایش به انتخاب دبیرخانه جشنواره و بخش خیابانی در آذرماه برگزار می شود.

به گزارش ایران تئاتر از همدان، دبیرخانه دائمی جشنواره تئاتر استان همدان، با هدف کشف و شکوفایی استعدادهای جوان و بهره وری از تجربیات ارزشمند پیشکسوتان تئاتر، فراخوان سی و دومین جشنواره تئاتر استان همدان را منتشر کرد.

امید اجتماعی، ارتقاء نهاد خانواده، هم گرایی ملی و جهش تولید موضوعات پیش نهادی و اولویت دار سی و دومین جشنواره تئاتر استان همدان است که  این جشنواره در سه بخش رقابتی –صحنه ای، بخش مرور که ویژه پیشکسوتان و یک نمایش به انتخاب دبیرخانه جشنواره و بخش خیابانی در آذرماه برگزار می شود.

نمایش هایی می توانند متقاضی حضور در این جشنواره باشند که فاصله زمانی مهرماه سال 1398 تا 10 آبان 1399حداقل پنج اجرای عمومی داشته باشند و خبر اجرا نیز در درگاه تئاتر استان همدان منتشر شده باشد.

ستاد برگزاری جشنواره به نمایش های پذیرفته شده صحنه ای  در بخش رقابتی مبلغ پانزده میلیون ریال کمک هزینه پرداخت خواهد کرد.

با توجه به شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا، چنان چه در زمان برگزاری جشنواره، بر اساس اعلام ستاد استانی مقابله با کرونا، وضعیت غیرعادی تشخیص داده شود، درباره زمان و نحوه انتخاب آثار ، ازطریق تعامل با اداره کل هنرهای نمایشی، تصمیم گیری و اطلاع رسانی خواهد شد.




مطالب مرتبط

درخشش «نگار» در جشنواره ملی میراث فرهنگی

درخشش «نگار» در جشنواره ملی میراث فرهنگی

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در همدان، گروه نمایش «نگار» از شهرستان ملایر در دومین جشنواره ملی میراث فرهنگی در بخش تئاتر عمارت حضور یافت. در این جشنواره دیپلم افتخار و جایزه نقدی به نمایش  «نگار» ...

|

نظرات کاربران