در حال بارگذاری ...
در دومین مسابقه نمایشنامه نویسی کودک و نوجوان«بادکنک طلایی»

نویسندگان همدانی برگزیده شدند

در اختتامیه مجازی دومین مسابقه نمایشنامه نویسی کودک و نوجوان«بادکنک طلایی» که میزبانی اصفهان برگزار شد  ۲۵ اثر در بخش های مختلف به عنوان آثار برتر معرفی شدند که مهدی کوثری یگانه و سید سامان باب الحوائجی از همدان در میان برگزیدگان پایانی این مسابقه دیده می شوند.

به گزارش همدان تئاتر، در اختتامیه مجازی دومین مسابقه نمایشنامه نویسی کودک و نوجوان«بادکنک طلایی» که میزبانی اصفهان برگزار شد  25 اثر در بخش های مختلف به عنوان آثار برتر معرفی شدند که مهدی کوثری یگانه و سید سامان باب الحوائجی از همدان در میان برگزیدگان پایانی این مسابقه دیده می شوند.

در مجموع ۷۵ اثر مکتوب نمایشی به دومین مسابقه «بادکنک طلایی» به دبیرخانه رسیداز این تعداد ، ۴۲ اثر در بخش «آزاد» و۳۳ اثر مکتوب نیز در بخش «شهروندی» به رقابت پرداختند.

در بخش شهروندی و در رده سنی (۹-۷ سال) مهدی کوثری یگانه  برای نگارش نمایشنامه « پدر بزرگ گم شده » از همدان که با اهدای لوح تقدیر، تندیس جشنواره و مبلغ ۳۰ میلیون ریال برای کسب مقام دوم تقدیر گردید.

هم چنین در بخش آزاد،  رده سنی (۱۲-۱۰ سال)  سید سامان باب الحوائجی برای نگارش نمایشنامه «آوای ماه » از همدان که با اهدای لوح تقدیر و مبلغ ۵میلیون ریال تقدیر گردید.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران