در حال بارگذاری ...
در قالب ویژه برنامه های پرده خوانی نینوا

مرشد مهدی چایانی نقل می خواند

مرشد مهدی چایانی هنرمند پیشکسوت همدانی در قالب ویژه برنامه «پرده خوانی نینوا» از ۳ الی ۳۰ شهریور ساعت ۲۱ در ۲۲ منطقه و فرهنگسراهای شهر تهران به اجرای پرده خوانی و مراثی شهدای کربلا می پردازد

به گزارش همدان تئاتر، مرشد مهدی چایانی هنرمند پیشکسوت همدانی در قالب ویژه برنامه «پرده خوانی نینوا» از 3 الی 30 شهریور ساعت 21 در 22 منطقه و فرهنگسراهای شهر تهران به اجرای پرده خوانی و مراثی شهدای کربلا می پردازد.

در این ویژه برنامه«پرده خوانی نینوا» علاوه بر مرشد مهدی چایانی، رضا حسینعلی خانی، ابولفضل ورمزیار، حسین ظاهری، حسن بصیری، محمدرضا معجونی و رضا فقیهی در ارتباط با واقعه کربلا و قیام حضرت اباعبدالله الحسین و یاران باوفای ایشان پرده خوانی خواهند کرد.

ویژه برنامه «پرده خوانی نینوا» هر شب درفضای باز یکی از مناطق  و فرهنگسراهای شهر توسط پردیس تئاتر تهران  با رعایت اصول بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار می‌شود.




مطالب مرتبط

درخشش «نگار» در جشنواره ملی میراث فرهنگی

درخشش «نگار» در جشنواره ملی میراث فرهنگی

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در همدان، گروه نمایش «نگار» از شهرستان ملایر در دومین جشنواره ملی میراث فرهنگی در بخش تئاتر عمارت حضور یافت. در این جشنواره دیپلم افتخار و جایزه نقدی به نمایش  «نگار» ...

|

نظرات کاربران