در حال بارگذاری ...
توسط گروه نمایشی آدراپانا

نمایش خیابانی«ایران بانو» در همدان اجرا می شود

نمایش خیابانی«ایران بانو» به نویسندگی و کارگردانی نساء بخشی کاری از گروه نمایشی آدراپانا با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس روز پنجشنبه ۳مهرماه ساعت ۱۷ در محوطه باز تئاتر شهر همدان و روز شنبه ۵ مهرماه ساعت ۱۸ در محوطه باغ موزه دفاع مقدس همدان اجرا می شود.

به گزارش همدان تئاتر، نمایش خیابانی«ایران بانو» به نویسندگی و کارگردانی نساء بخشی کاری از گروه نمایشی آدراپانا با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس روز پنجشنبه 3مهرماه ساعت 17 در محوطه باز تئاتر شهر همدان و روز شنبه 5 مهرماه ساعت 18 در محوطه باغ موزه دفاع مقدس همدان اجرا می شود.

 نمایش خیابانی «ایران بانو» روایت زنانی است که در دوران دفاع مقدس به شهادت رسیده و یا رشادت‌هایی بی‌نظیر در تاریخ ثبت کرده‌اند. داستان برخی شخصیت های نمایش بر اساس واقعیت است، مانند منیره سیف شهیده نهاوندی، فرنگیس حیدرپور شیرزن کردزبان کرمانشاهی و بانوی دلیر اهوازی که کودک هفت ماهه اش در آن دوران به شهادت رسید.

فتانه ترابی، نسا بخشی و شیدا شکریان جم در «ایران بانو» به اعنوان بازیگر و امیر پیروان دستیارکارگردان حضور دارند. حمید کیانی و جلال شفیعی اجرای موسیقی و نگین چراغی و زهرا عابدی مدیریت صحنه را بر عهده دارند.




مطالب مرتبط

درخشش «نگار» در جشنواره ملی میراث فرهنگی

درخشش «نگار» در جشنواره ملی میراث فرهنگی

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در همدان، گروه نمایش «نگار» از شهرستان ملایر در دومین جشنواره ملی میراث فرهنگی در بخش تئاتر عمارت حضور یافت. در این جشنواره دیپلم افتخار و جایزه نقدی به نمایش  «نگار» ...

|

نظرات کاربران