در حال بارگذاری ...
توسط گروه نمایشی فریاد

نمایش خیابانی«سهراب کشون» اجرا می‌شود

نمایش خیابانی«سهراب کشون» به نویسندگی و کارگردانی سید مهرداد کاووسی حسینی کاری از گروه نمایشی فریاد با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و بنیاد حفظ ارزشهای دفاع مقدس  رو پنجشنبه سوم مهرماه ساعت ۱۶:۳۰ درمحوطه باز  باغ موزه دفاع مقدس و روز شنبه پنجم مهرماه ساعت ۱۷ در محوطه باز تئاتر شهر همدان اجرا می‌شود.

به گزارش همدان تئاتر، نمایش خیابانی«سهراب کشون» به نویسندگی و کارگردانی سید مهرداد کاووسی حسینی کاری از گروه نمایشی فریاد با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و بنیاد حفظ ارزشهای دفاع مقدس  رو پنجشنبه سوم مهرماه ساعت 16:30 درمحوطه باز  باغ موزه دفاع مقدس و روز شنبه پنجم مهرماه ساعت 17 در محوطه باز تئاتر شهر همدان اجرا می‌شود.

دو نقال در ابتدای نمایش به نقل رستم و سهراب می‌پردازند و روایت کشته شدن سهراب به دست رستم. در ادامه اما رستم‌خوان نمایش قادر به ادامه نقل نیست وقتی علت را جویا می شوند متوجه می شویم که در بمباران شیمیایی پسرش سهراب ماسک خود را به صورت پدر زده و جلوی چشمش شهید شده است.

 

احسان آزادجو و سید مهرواد کاوسی حسینی به عنوان بازیگر و  فریده کرمی مرام طراح لباس، افشین حسنی و وحید پیروز موسیقی و ادیب مبارکی و امیرحسین شاه قدمی عوامل اجرایی این نمایش هستند.

 




مطالب مرتبط

درخشش «نگار» در جشنواره ملی میراث فرهنگی

درخشش «نگار» در جشنواره ملی میراث فرهنگی

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در همدان، گروه نمایش «نگار» از شهرستان ملایر در دومین جشنواره ملی میراث فرهنگی در بخش تئاتر عمارت حضور یافت. در این جشنواره دیپلم افتخار و جایزه نقدی به نمایش  «نگار» ...

|

نظرات کاربران