در حال بارگذاری ...
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان خبر داد

هفت نمایش در دیماه به صورت مجازی اجرا می‌شود

در فصل زمستان ۲۱ نمایش از تولیدات گروه های ثبت شده استان همدان به صورت مجازی اجرا می شود و علاقمندان می‌توانند هر نمایش را به مدت دو روز در صفحه اینستاگرام این اداره کل به نشانی Hamedan.farhang تماشا کنند.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از همدان، احمدرضا احسانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از اجرا و پخش ۷ نمایش در فضای مجازی خبر داد و گفت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده، با آغاز فصل زمستان گروه های نمایشی استان آثار تولیدی خود را در فضای مجازی به نمایش می‌گذارند.

وی افزود: در فصل زمستان 21 نمایش از تولیدات گروه های ثبت شده استان همدان به صورت مجازی اجرا می شود و علاقمندان می توانند هر نمایش را به مدت دو روز در صفحه اینستاگرام این اداره کل به نشانی Hamedan.farhang تماشا کنند.

وی با بیان اینکه بر اساس جدول شماره یک اجراهای آنلاین، هفت گروه نمایشی از ۱۲ تا ۲۴ دی ماه اجرای نمایش دارند، گفت: نمایش‌های «سوز چمر» به نویسندگی سعید محبی و کارگردانی محمد جواد کبودرآهنگی، «آبی ترین آسمان زمین» به نویسندگی و کارگردانی محمد قاسمی، « رحمت» به نویسندگی پژمان شاهوردی و کارگردانی حسن کوثری، «استخوان هایی شبیه برادرم» به نویسندگی و کارگردانی مهدی شادمانی روشن، «درستکارترین قاتل دنیا» به نویسندگی و کارگردانی فواد ابراهیمیان، «اژدهاک» به نویسندگی بهرام بیضایی و کارگردانی محمد مهدی کلهری و « راز پیشونی سفید» نویسندگی محمد جواد رحیم زاده و کارگردانی مریم زیوری در این مدت اجرا و پخش خواهند شد.

احسانی خاطرنشان کرد: بر اساس جدول منتشر شده، هر نمایش به مدت دو روز در صفحه اینستاگرام این اداره کل به نشانی Hamedan.farhang قابل مشاهده خواهد بود.

وی افزود: علاوه بر این، 15 نمایش هم برای بهمن و اسفندماه در نوبت اجرا قرار دارند.




مطالب مرتبط

درخشش «نگار» در جشنواره ملی میراث فرهنگی

درخشش «نگار» در جشنواره ملی میراث فرهنگی

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در همدان، گروه نمایش «نگار» از شهرستان ملایر در دومین جشنواره ملی میراث فرهنگی در بخش تئاتر عمارت حضور یافت. در این جشنواره دیپلم افتخار و جایزه نقدی به نمایش  «نگار» ...

|

نظرات کاربران