در حال بارگذاری ...
در اختتامیه سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر

هنرمند همدانی درخشید

در اختتامیه سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر ،سید مهرداد کاووسی حسینی طراح و کارگردان نمایش «زهی خیال باطل» از همدان در سه بخش طراحی فضا، بازیگری مرد، کارگردانی در بخش «سرباز انقلاب» سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر  موفق به کسب رتبه برتر شد

به گزارش همدان تئاتر، اختتامیه سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر با حضور سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، سید مجید حسینی معاون هنری، قادر آشنا مدیرکل هنرهای نمایشی، حسین مسافر آستانه دبیر جشنواره، رضا بصیرت مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی ایران جمعی از مدیران، هنرمندان و نمایندگانی از شرکت کنندگان در تالار وحدت برگزار شد که سید مهرداد کاووسی حسینی طراح و کارگردان نمایش «زهی خیال باطل» از همدان در چهار بخش طراحی فضا، بازیگری مرد، کارگردانی ،طرح و ایده در میان نامزدهای این بخش «سرباز انقلاب» سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر حضور داشت و در نهایت موفق شد در بخش های زیر حائز رتبه شود:

 

در بخش مسابقه تئاتر خیابانی سرباز انقلاب دیپلم افتخار و جایزه نقدی طراحی فضای نمایشی به «سیدمهرداد کاووسی» برای طراحی فضای نمایش «زهی خیال باطل» اختصاص یافت.

 

در بخش مسابقه تئاتر خیابانی سرباز انقلاب لوح تقدیر و جایزه نقدی رتبه برتر بازیگری مرد به «سیدمهرداد کاووسی» برای بازی در نمایش «زهی خیال باطل» اهدا شد.

 

در بخش مسابقه تئاتر خیابانی سرباز انقلاب لوح تقدیر و جایزه نقدی رتبه برتر کارگردانی به طور مشترک به «سیدمهرداد کاووسی» برای کارگردانی نمایش «زهی خیال باطل» و «مجتبی خلیلی» برای کارگردانی نمایش «زندگی با طعم باروت» تعلق گرفت.

 

سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر به دبیری حسین مسافرآستانه 11 تا 20 بهمن برگزار شد




مطالب مرتبط

درخشش «نگار» در جشنواره ملی میراث فرهنگی

درخشش «نگار» در جشنواره ملی میراث فرهنگی

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در همدان، گروه نمایش «نگار» از شهرستان ملایر در دومین جشنواره ملی میراث فرهنگی در بخش تئاتر عمارت حضور یافت. در این جشنواره دیپلم افتخار و جایزه نقدی به نمایش  «نگار» ...

|

نظرات کاربران