در حال بارگذاری ...
به صورت مجازی

نمایش «لیلی و مجهول» در تویسرکان اجرا می‌شود

 به گزارش همدان تئاتر، به گزارش همدان تئاتر، نمایش «لیلی و مجهول» به نویسندگی و کارگردانی  سجاد طهماسبی کاری از گروه نمایشی قاب خالی تویسرکان از۴ الی ۵ اسفند ۱۳۹۹ در هر ساعت از شبانه روز، در صفحه اینستاگرام اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان  به نشانی Hamedan.farhang قابل مشاهده خواهد بود.

 به گزارش همدان تئاتر، به گزارش همدان تئاتر، نمایش «لیلی و مجهول» به نویسندگی و کارگردانی  سجاد طهماسبی کاری از گروه نمایشی قاب خالی تویسرکان از4 الی 5 اسفند 1399 در هر ساعت از شبانه روز، در صفحه اینستاگرام اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان  به نشانی Hamedan.farhang قابل مشاهده خواهد بود.

لیلی به دنبال مجنون گم شده اش به شهری می رود که آخرین بار مجنون در آن دیده شده است. در این شهر به دنبال او می گردد اما اتفاقاتی جدید او را از مسیرش دور می کنند و مردهای فراوانی در نقش مجنون بر او ظاهر می شوند. لیلی سعی می کند از آن ها بگریزد اما سودی ندارد و آن ها هر بار جدی تر عاشق او می شوند تا این که...

فاطمه بیات، امین مظفری، حسین نانکلی، سجاد باقری، علی اصغر تکلو، جلیل بیات، عرشیا ظاهری، حمید فیروز آبادی، امیر حسین مظفری، جواد بیات، مهدی شیرمحمدی، علی عبدالملکی و جواد بیات تویسرکانی به عنوان بازیگر در نمایش«لیلی و مجهول» حضور دارند

موسیقی نمایش  مشترکاً برعهده  محمد نیکومنش و فرزاد محمد ظاهری هم چنین طراح صحنه  سجاد طهماسبی  و طراحی لباس توسط خاطره عیسوند ، طراح نور نیز بر عهده وحید قلخانباز است.




نظرات کاربران