در حال بارگذاری ...
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان:

اجرای 55 عنوان نمایش در سال 99

برگزاری جشنواره سراسری استندآپ کمدی در ۶ ماهه نخست سال و جشنواره سراسری تئاتر استان در آذرماه از برنامه‌های شاخصی بود که در بستر فضای مجازی برگزار شد و خوشبختانه با استقبال قابل توجهی همراه بود.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از همدان، احمدرضا احسانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان با اعلام این خبر اظهار کرد: با وجود محدودیت‌ها و همه‌گیری بیماری کرونا، نه تنها هیچ برنامه فرهنگ و هنری در استان تعطیل نشد؛ بلکه این اداره کل با برنامه‌ریزی و مدیریت شرایط، برنامه‌های مختلفی را در طول سال برگزار کرد.
وی با بیان اینکه توجه به ظرفیت فضای مجازی، فرصتی را برای فعالیت گروه‌های هنری از جمله هنرهای نمایشی فراهم کرد، گفت: برگزاری جشنواره سراسری استندآپ کمدی در 6 ماهه نخست سال و جشنواره سراسری تئاتر استان در آذرماه از برنامه‌های شاخصی بود که در بستر فضای مجازی برگزار شد و خوشبختانه با استقبال قابل توجهی همراه بود.
احسانی با بیان اینکه علاوه بر این، 34 نمایش از آثار گروه‌های مختلف استان هم از طریق صفحه اداره کل در اینستاگرام و آپارات به نمایش در آمد، خاطرنشان کرد: در کنار فضای مجازی، 6 مورد تعزیه در ماه‌های محرم و صفر و 15 مورد هم اجرای نمایش خیابانی داشتیم.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان خاطرنشان کرد: متاسفانه شیوع بیماری کرونا با محدودیت‌ و آسیب‌هایی بود، با این حال مجموعه این اداره کل در بخش‌های مختلف تلاش کرد تا بخشی از این آسیب‌ها را جبران کند.




مطالب مرتبط

درخشش «نگار» در جشنواره ملی میراث فرهنگی

درخشش «نگار» در جشنواره ملی میراث فرهنگی

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در همدان، گروه نمایش «نگار» از شهرستان ملایر در دومین جشنواره ملی میراث فرهنگی در بخش تئاتر عمارت حضور یافت. در این جشنواره دیپلم افتخار و جایزه نقدی به نمایش  «نگار» ...

|

نظرات کاربران