در حال بارگذاری ...
با حکم مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان

سید محمد جواد کبودرآهنگی دبیر جشنواره تئاتر استان همدان شد

بر اساس پیشنهاد اعضای شورای سیاست گذاری سی و سومین جشنواره تئاتر استان همدان و موافقت دکتر احمد رضا احسانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، سید محمد جواد کبودرآهنگی به عنوان دبیر سی و سومین جشنواره تئاتر استان همدان منصوب شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از همدان، بر اساس پیشنهاد اعضای شورای سیاست گذاری سی و سومین جشنواره تئاتر استان همدان و موافقت دکتر احمد رضا احسانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، سید محمد جواد کبودرآهنگی به عنوان دبیر سی و سومین جشنواره تئاتر استان همدان منصوب شد.

پس از گذشت یک دهه از آمایش سرزمین و تمرکز زدایی در برگزاری جشنواره های استانی  اینک نوبت به  بهره مندی  و استفاده از ظرفیت و توانایی هنرمندان برجسته استان، برای برگزاری جشنواره های استانی و حتی بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان است. از این رو سید محمد جواد کبودرآهنگی به عنوان دبیر جشنواره سی و سوم منصوب شد.

سید محمد جواد کبودرآهنگی متولد سال 1338 در شهر همدان و دانش آموخته ارشد کارگردانی  و از جمله کارگردانان و مدرسین خوش نام تئاتر همدان که سابقه داوری جشنواره های بین المللی و کشوری و... هم چنین کارشناس تئاتر بازنشسته  اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی را در کارنامه خود  دارد.

ایجاد پویایی و پرورش استعدادهای نوجوی تئاتر استان از جمله اصلی ترین راهبردهای برگزاری سی و سومین جشنواره تئاتر استانی همدان به دبیری سید محمد جواد کبودرآهنگی است که  در آذرماه سال جاری و در شهر همدان برگزار خواهد شد




مطالب مرتبط

درخشش «نگار» در جشنواره ملی میراث فرهنگی

درخشش «نگار» در جشنواره ملی میراث فرهنگی

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در همدان، گروه نمایش «نگار» از شهرستان ملایر در دومین جشنواره ملی میراث فرهنگی در بخش تئاتر عمارت حضور یافت. در این جشنواره دیپلم افتخار و جایزه نقدی به نمایش  «نگار» ...

|

نظرات کاربران