در حال بارگذاری ...
با حکم مدیر کل هنرهای نمایشی ایران

امیر مشهدی عباس دبیر جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان شد

قادر آشنا مدیرکل هنرهای نمایشی طی حکمی امیر مشهدی عباس را به عنوان دبیر بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از همدان، قادر آشنا مدیرکل هنرهای نمایشی طی حکمی امیر مشهدی عباس را به عنوان دبیر بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان معرفی کرد.

در متن این حکم چنین آمده است:

«تئاتر کودک و نوجوان به واسطه شرایط ویژه مخاطبین‌اش واجد حساسیت‌ها و ظرایف خاصی است که اهمیت این حوزه را دو چندان می‌کند. ارتباط آثار نمایشی این گروه سنی با حوزه تربیت و آموزش کودکان و نوجوانان سرزمین و نقش آن در شکل‌گیری شخصیت فردی و اجتماعی ایشان در آینده، بزنگاه خطیری است که وظیفه صاحبنظران، هنرمندان و تصمیم‌سازان این عرصه را بیش از پیش مهم‌تر می‌کند.

جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان با پشتوانه تجربیات ارزشمند ادوار پیشین در پی آن است تا به واسطه هنر تئاتر و به یاری هنرمندان ارجمند ایران، فردای روشن‌ترو پرامیدتر برای فرزندان شایسته سرزمین ترسیم نماید.

نظر به تجربه، تخصص و دغدغه جنابعالی در حوزه تئاتر کودک و نوجوان به موجب این حکم به عنوان «دبیر بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان»، منصوب می‌شوید.

امید که به یاری پروردگار و با بهره‌گیری از مشاوره و همراهی هنرمندان سراسر ایران اسلامی و توان اجرایی و تجربیات ارزشمند همکاران و هنرمندان استان همدان در برگزاری هرچه شایسته‌تر این رویداد هنری پیروز و سربلند باشید.»

امیر مشهدی عباس نویسنده و کارگردان تئاتر کودک و نوجوان، از سال ۱۳۷۷ به صورت مستمر به عنوان گروه شرکت‌کننده، هیأت انتخاب و داوری در جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان حضور داشته است. او هم‌اکنون مدیر مرکز تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است.




مطالب مرتبط

درخشش «نگار» در جشنواره ملی میراث فرهنگی

درخشش «نگار» در جشنواره ملی میراث فرهنگی

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در همدان، گروه نمایش «نگار» از شهرستان ملایر در دومین جشنواره ملی میراث فرهنگی در بخش تئاتر عمارت حضور یافت. در این جشنواره دیپلم افتخار و جایزه نقدی به نمایش  «نگار» ...

|

نظرات کاربران