در حال بارگذاری ...
به پاس سال‌ها فعالیت هنرمند همدانی

آیین تجلیل و نکوداشت استاد نصرالله عبادی برگزار می شود

آیین پاسداشت سال ها فعالیت هنری استاد نصرالله عبادی در شهریور ماه به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از همدان، آیین پاس داشت سال ها فعالیت هنری و بازیگری استاد نصرالله عبادی در شهریور ماه سال 1400 به صورت مجازی برگزار خواهد شد. درگاه همدان تئاتر با برنامه ریزی صورت گرفته، هر ماه آیین تجلیل و پاس داشت از پیش کسوتان ارزنده تئاتر استان را برگزار خواهد کرد. از این رو در دور نخست نکوداشت ها، به تجلیل از پدر معنوی تئاتر همدان استاد نصرالله عبادی خواهد پرداخت.

در فراخوان همکاری برای برگزاری این آیین تجلیل، از هنرمندان استان درخواست شده است که احساس خود را نسبت به مقام استاد عبادی برای درگاه همدان تئاتر ارسال نمایند تا در بخش مکتوب آیین تجلیل منتشر شود.

استاد نصراله عبادی از سال 1324 هجری  خورشیدی فعالیت نمایشی خود را شروع کرد و پس از فارغ التحصیلی از دانشکده هنرهای زیبا به همدان برگشت و از آن روز  بیش از هفت دهه تجربه بازیگری، نویسندگی را به اذعان همه هنرمندان تئاتر، در نهایت اخلاق و فروتنی به امروز رسانده است این فروتنی باعث شد که در یازدهم مهرماه 1394 و هم زمان با برگزاری جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان در همدان؛ پلاتوی شماره دو مجموعه فرهنگی بوعلی به نام  استاد نصرالله عبادی افتتاح شود تا محلی برای اجرای نمایش های کارگاهی و تجربه های  نو هنرجویان و هنرمندان جوان شهر همدان باشد

امید که سایه بزرگی شان هم چنان بر سر تئاتر استان پاینده  و سلامت باشد




نظرات کاربران