در حال بارگذاری ...
به قلم حسین صفی

مجموعه نمایشنامه «گودو، لورکا، قهوه قجری و دیگران» منتشر شد

مجموعه نمایش نامه «گودو، لورکا، قهوه قجری و دیگران» نوشته حسین صفی تو سط انتشارات هنر پارینه در ۵۰۰ نسخه روانه بازار نشر شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از همدان، مجموعه نمایش نامه «گودو، لورکا، قهوه قجری و دیگران» نوشته حسین صفی تو سط انتشارات هنر پارینه در 500 نسخه روانه بازار نشر شد.

مجموعه نمایش‌نامه «گودو،لورکا،قهوه قجری و دیگران» بر اساس گروتسکی غافل گیر کننده شکل می‌گیرد که از پیوستن آدم هایی مانند شخصیت‌های در انتظار گودو(ولادمیر و استراگون که حالا در پس انتظاری طولانی پیر شده‌اند)با لورکایی که تیر باران شده و آدم هایی از دوران قجر(شاهدختی و شوخی و خدمتکاری)که همه ناگزیر و اتفاقی در یک چهار دیواری گرد هم آمده‌اند و هرکدام دغدغه‌های خود را دارند که در نهایت دغده‌های‌شان پیوند می‌خورد.

حسین صفی کارشناس تئاتر استان همدان،منتقد و مدرس تئاتر متولد اول فروردین ۱۳۴۶ در شهر همدان است. آثار نمایشی و صحنه‌ای ایشان همواره به لحاظ خلاقیت کارگردانی و دراماتورژی،مورد استقبال علاقمندان و هنرمندان استان قرار گرفته است.

حسین صفی در سه حوزه پژوهش،نمایشنامه نویسی و رمان در حوزه نشر حضوری فعال دارد. زیبایی شناسی،زنان شاهنامه،ناشناخته‌های حیوانی در درام مدرن،مجموعه نمایش نامه‌های جاده لغزنده است،باز باران،قافله سالار،به گرگ‌ها شلیک کنید و رمان...واما آن شب برفی از جمله آثار منتشر شده حسین صفی است.




مطالب مرتبط

درخشش «نگار» در جشنواره ملی میراث فرهنگی

درخشش «نگار» در جشنواره ملی میراث فرهنگی

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در همدان، گروه نمایش «نگار» از شهرستان ملایر در دومین جشنواره ملی میراث فرهنگی در بخش تئاتر عمارت حضور یافت. در این جشنواره دیپلم افتخار و جایزه نقدی به نمایش  «نگار» ...

|

نظرات کاربران