در حال بارگذاری ...
بر اساس اطلاعیه صندوق اعتباری هنر

فرایند عضو گیری صندوق اعتباری هنر آغاز شد

بر اساس اطلاعیه صندوق اعتباری هنر در خصوص تکمیل اطلاعات متقاضیان عضویت در این صندوق، فرایند عضو گیری صندوق اعتباری هنر، پس از وقفه چندین ماهه از اول آبان ماه سال جاری آغاز شده است.

گزارش همدان تئاتر، بر اساس اطلاعیه صندوق اعتباری هنر در خصوص تکمیل اطلاعات متقاضیان عضویت در این صندوق، فرایند عضو گیری صندوق اعتباری هنر، پس از وقفه چندین ماهه از اول آبان ماه سال جاری آغاز شده است.

برابر بررسی‌های اولیه حدود ۵۰ هزار نفر از اصحاب فرهنگ،هنر و رسانه متقاضی عضویت در صندوق اعتباری هنر هستند. بر این اساس لازم است؛ متقاضیان جدید،پس از دریافت پیامک با مراجعه به پروفایل شخصی خود در سایت صندوق به نشانی  www.honarrcredit.ir  نسبت به تکمیل پروفایل عضویت، بارگذاری مستندات زمینه فعالیت و مدارک هویتی اقدام نمایند.

پس از بررسی کارشناسان صندوق،تأیید مدارک(مطابق ضوابط و آیین نامه عضویت)و پرداخت حق عضویت از سوی متقاضی،شناسه عضویت تخصیص داده شده،برای اعضا ارسال می‌شود.




مطالب مرتبط

درخشش «نگار» در جشنواره ملی میراث فرهنگی

درخشش «نگار» در جشنواره ملی میراث فرهنگی

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در همدان، گروه نمایش «نگار» از شهرستان ملایر در دومین جشنواره ملی میراث فرهنگی در بخش تئاتر عمارت حضور یافت. در این جشنواره دیپلم افتخار و جایزه نقدی به نمایش  «نگار» ...

|

نظرات کاربران