در حال بارگذاری ...
در ادامه نشست‌های نمایشنامه خوانی

نمایش نامه «ماه در آب» در همدان خوانده می شود

نمایش نامه« ماه در آب» به نویسندگی  محمد یعقوبی و کارگردانی علی اصغر پیر محمدی کاری از گروه نمایشی پایدار  روز ۱۱ آبان ماه ساعت ۱۵ در پلاتو استاد عبادی مجموعه فرهنگی بوعلی همدان خوانش می شود.

 گزارش همدان تئاتر، با از سر گیری نشست های نمایش نامه خوانی، نمایش نامه« ماه در آب» به نویسندگی  محمد یعقوبی و کارگردانی علی اصغر پیر محمدی کاری از گروه نمایشی پایدار  روز 11 آبان ماه ساعت 15 در پلاتو استاد عبادی مجموعه فرهنگی بوعلی همدان خوانش می شود.

باران دختر جوانی است که در کودکی به خارج از کشور مهاجرت کرده و حالا بعد از هفت سال به خاطر مرگ مادرش آی‌سودا به ایران بازگشته است. باران از مرگ مادر در نبود خود،احساس گناه می‌کند.به همین دلیل درصدد کندوکاو در گذشته برمی‌آید تا بفهمد نقش خودش و دیگران در این اتفاق چه بوده است. 

علی اصغر پیر محمدی ؛شهرام فرضیان ؛سعید خاکپور ؛فاطمه هاشمی ؛مهشید مقنی اقدم ؛رضا محمدی ؛ستایش چوگانی ؛محمد رضا سرمدی؛نرگس امیدی به عنوان خوانشگر در نمایش نامه« ماه درآب» حضور دارند

به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی از طریق صفحه مجازی paedar۲۰۲۱ به صورت زنده پخش خواهد شد




مطالب مرتبط

درخشش «نگار» در جشنواره ملی میراث فرهنگی

درخشش «نگار» در جشنواره ملی میراث فرهنگی

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در همدان، گروه نمایش «نگار» از شهرستان ملایر در دومین جشنواره ملی میراث فرهنگی در بخش تئاتر عمارت حضور یافت. در این جشنواره دیپلم افتخار و جایزه نقدی به نمایش  «نگار» ...

|

نظرات کاربران