در حال بارگذاری ...
در روز نخست سی و سومین جشنواره تئاتر استان همدان

سه نمایش در تئاتر شهر همدان اجرا شد

در نخستین روز کاری سی و سومین جشنواره تئاتر استان همدان،مجموعه تئاتر شهر همدان میزبان اجرای سه نمایش «گمگشته»، «کمدی مزخرفات» و «سهراب فرزند ایران» بود.

به گزارش همدان تئاتر،  در نخستین روز کاری سی و سومین جشنواره تئاتر استان همدان،مجموعه تئاتر شهر همدان میزبان اجرای سه نمایش «گمگشته»، «کمدی مزخرفات» و «سهراب فرزند ایران» بود.

دبیر سی و سومین جشنواره تئاتر استان همدان با اعلام این خبر گفت:نمایش «گمگشته» به نویسندگی فرهاد لباسی و کارگردانی محمدرضا باباخانیان امروز ساعت ۱۰ صبح در سالن اصلی مجتمع شهید آوینی اجرا شد.

«محمدجواد کبودرآهنگی» افزود:پلاتو استاد عاشورپور در ۲ سانس ۱۶ و ۱۸ میزبان علاقمندان تئاتر برای تماشای نمایش «کمدی مزخرفات» به نویسندگی بهروز ناصرشریعتی و حجت بیات و کارگردانی امیرحسین فاطمی از همدان خواهد بود.

وی گفت:همچنین نمایش «سهراب فرزند ایران» نوشته محمدباقر نباتی‌مقدم به کارگردانی حمید محبی از کبودرآهنگ،ساعت ۱۸ در سالن اصلی مجتمع شهید آوینی به روی صحنه می‌رود.

دبیر جشنواره تئاتر استان همدان خاطرنشان کرد:حضور تماشاگران در سالن‌های نمایش با رعایت پروتکل‌های بهداشتی آزاد است و علاوه بر برگزاری جلسات نقد و بررسی نمایش‌ها پس از هر اجرا،نمایشگاه پوستر نمایش‌های اجرا شده در گالری مجتمع برپا می‌شود.

به گزارش ایرنا،سی و سومین دوره جشنواره تئاتر استان همدان صبح امروز(چهارشنبه)با برگزاری آیین افتتاحیه در مجتمع فرهنگی شهید آوینی همدان کار خود را آغاز کرد.

سی و سومین دوره جشنواره تئاتر استان همدان تا ۲۸ آبان در همدان برگزار می‌شود.

نمایش‌های «مرغ باغ هپروت» به نویسندگی ناصح کامگاری و کارگردانی سید مهرداد کاووسی حسینی از همدان،«بساوایی» به نویسندگی سعید حسن‌پور و کارگردانی مشترک سعید حسن‌پور و بهرام حاج علی‌اکبری از شهرستان ملایر و «کمدی مزخرفات» به نویسندگی بهروز ناصر شریعتی و کارگردانی سید امیرحسین فاطمی نوین از شهرستان همدان،«سهراب فرزند ایران» به نویسندگی محمد باقر نباتی مقدم و کارگردانی حمید محبی از کبودرآهنگ،«گمگشته» به نویسندگی فرهاد لباسی و کارگردانی محمدرضا باباخانیان از همدان،«بی‌وقفه یاغی» به نویسندگی و کارگردانی سجاد طهماسبی از تویسرکان و «شب عید» به نویسندگی مهدی شادمانی روشن و کارگردانی مشترک سعید باغبانی نیر و محسن سپه‌دوست از همدان هفت اثر راه یافته به سی دومین دوره جشنواره تئاتر استان همدان هستند.




مطالب مرتبط

درخشش «نگار» در جشنواره ملی میراث فرهنگی

درخشش «نگار» در جشنواره ملی میراث فرهنگی

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در همدان، گروه نمایش «نگار» از شهرستان ملایر در دومین جشنواره ملی میراث فرهنگی در بخش تئاتر عمارت حضور یافت. در این جشنواره دیپلم افتخار و جایزه نقدی به نمایش  «نگار» ...

|

نظرات کاربران