در حال بارگذاری ...
در بخش مرور (یادواره زنده یاد استاد سعدی افشار)

دو نمایش از همدان در جشنواره سنتی آیینی اجرا می شود

در بخش مرور ۱۴۰۰ (یادواره زنده یاد استاد سعدی افشار)  بیستمین جشنواره نمایش‌های آئینی و سنتی در نمایش از شهر همدان پخش خواهد شد. بر این اساس دو نمایش نمایش «کاش چشم نمی‌دید» به کارگردانی فرزاد لباسی و نمایش «عروسی دختر رستم» به کارگردانی محمدجواد کبودر آهنگی هر دو از شهر همدان در سایت تیوال و تلویزیون تئاتر ایران به‌صورت زنده در فضای مجازی به نشانی tv.theater.ir و tiwall.com  در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرند.

گزارش همدان تئاتر، در بخش مرور 1400 (یادواره زنده یاد استاد سعدی افشار)  بیستمین جشنواره نمایش‌های آئینی و سنتی در نمایش از شهر همدان پخش خواهد شد. بر این اساس دو نمایش نمایش «کاش چشم نمی‌دید» به کارگردانی فرزاد لباسی و نمایش «عروسی دختر رستم» به کارگردانی محمدجواد کبودر آهنگی هر دو از شهر همدان در سایت تیوال و تلویزیون تئاتر ایران به‌صورت زنده در فضای مجازی به نشانی tv.theater.ir و tiwall.com  در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرند.

گفتنی است بخش آنلاین بیستمین جشنواره نمایش های آیینی و سنتی از 16 تا 20 آذر برگزار می‌شود و روزانه 5 نمایش از طریق سایت تیوال و پلتفرم تلویزیون تئاتر ایران برای علاقه مندان و مخاطبان نمایش های ایرانی پخش خواهد شد. تماشای این نمایش‌های تا 24 ساعت پس از آغاز پخش برای علاقه‌مندان رایگان است.

چهارشنبه 17 آذر 1400

«عروسی دختر رستم بانو گشسب» به نویسندگی اردشیر صالح‌پور و به کارگردانی محمدجواد کبودرآهنگی از همدان به مدت‌زمان ۶۰ دقیقه

جمعه 19 آذر 1400

ساعت ۱۵ «کاش چشم نمی‌دید» به نویسندگی مهدی صفاری‌نژاد و کارگردانی فرزاد لباسی از همدان مدت‌زمان ۷۵ دقیقه




مطالب مرتبط

درخشش «نگار» در جشنواره ملی میراث فرهنگی

درخشش «نگار» در جشنواره ملی میراث فرهنگی

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در همدان، گروه نمایش «نگار» از شهرستان ملایر در دومین جشنواره ملی میراث فرهنگی در بخش تئاتر عمارت حضور یافت. در این جشنواره دیپلم افتخار و جایزه نقدی به نمایش  «نگار» ...

|

نظرات کاربران