در حال بارگذاری ...
به‌مناسبت شهادت حضرت زهرا«س»

نمایش« بانوی بهشتی» در ملایر به صحنه می‌رود

به مناسبت سالگرد شهادت حضرت فاطمه زهرا«س»، نمایش« بانوی بهشتی» به نویسندگی و کارگردانی رضا باغبان کاری از گروه هنری کافه، از ۱۷ الی ۲۰ دی ماه ساعت ۱۷:۳۰ در مجتمع فرهنگی هنری بعثت ملایر به روی صحنه می رود.

به گزارش همدان تئاتر، به مناسبت سالگرد شهادت حضرت فاطمه زهرا«س»، نمایش« بانوی بهشتی» به نویسندگی و کارگردانی رضا باغبان کاری از گروه هنری کافه، از 17 الی 20 دی ماه ساعت 17:30 در مجتمع فرهنگی هنری بعثت ملایر به روی صحنه می‌رود.

مروری بر زندگی نامه‌ی حضرت زهرا(س)و آثار به جا مانده از این بانوی بزرگوار است. در این نمایش سعی شده داستان زندگی پنج تن روایت شود.نمایش از درون غار حرا شروع میشود و به شهادت حضرت زهرا(س)،امام علی(ع)،امام حسن مجتبی(ع)و سرانجام امام حسین(ع)با روایت‌گری بانوی صبر و استقامت حضرت زینب کبری(س) ختم می‌شود.

محمود محمودی،شیرین کرمی، سپیده ولیزاده، محیا نجفی، امیرمحمد بیات، حسین ترکاشوند و رضا باغبان به عنوان بازیگر و محمود محمودی به عنوان مشاور کارگردان، ندا بزین منشی صحنه،حسین محمودی نور و صدا،طالب ترکاشوند مشاور مذهبی نمایش« بانوی بهشتی» را بر عهده دارند




مطالب مرتبط

درخشش «نگار» در جشنواره ملی میراث فرهنگی

درخشش «نگار» در جشنواره ملی میراث فرهنگی

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در همدان، گروه نمایش «نگار» از شهرستان ملایر در دومین جشنواره ملی میراث فرهنگی در بخش تئاتر عمارت حضور یافت. در این جشنواره دیپلم افتخار و جایزه نقدی به نمایش  «نگار» ...

|

نظرات کاربران