در حال بارگذاری ...
با اعلام آثار بخش تئاتر خیابانی بیست و هفتمین دوره

دو نمایش خیابانی از همدان در جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان

۷ اثر را برای حضور در جشنواره معرفی کردند که دو نمایش« نان آوران» از شهر همدان و نمایش خیابانی« یک روز به خصوص» از شهر ملایر در میان آثار منتخب این دوره از جشنواره دیده می شود.

 هیات انتخاب بخش مسابقه تئاتر خیابانی جشنواره بیست و هفتم، متشکل از بهمن ‌صادق حسنی، ناصر آویژه و مزدک مهیمنی، پس از ارزیابی کارشناسی ۴۹ اثر متقاضی این بخش، ۷ اثر را برای حضور در جشنواره معرفی کردند که دو نمایش« نان آوران» از شهر همدان و نمایش خیابانی« یک روز به خصوص» از شهر ملایر در میان آثار منتخب این دوره از جشنواره دیده می شود.

بر همین اساس دبیرخانه بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان،آثار پذیرفته شده بخش «مسابقه خیابانی» را به ترتیب حروف الفبا به این شرح اعلام می‌کند:

۱- نمایش «تله من» به نویسندگی و کارگردانی هیام احمدی از شاهین شهر

۲-نمایش «داستان سیاه» به نویسندگی و کارگردانی آرش رضایی از الیگودرز

۳-نمایش «غولک‌های نازنین» به نویسندگی و کارگردانی موسی هدایتی از قروه

۴-نمایش «محیط‌بانان شجاع» به نویسندگی و کارگردانی لیلا بیگونه از تهران

۵- نمایش «نان‌آوران» به نویسندگی احمد جلیلئند و کارگردانی سعید باغبانی‌نیر از همدان

۶-نمایش «یک روز به خصوص» به نویسندگی و کارگردانی مهدی حبیبی از ملایر

۷-نمایش «یه دنیایی که آدم‌ها آبی شن» به نویسندگی میثم کرمی و کارگردانی زهرا سادات احمدی از محلات

بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان،با هدف تقویت مهارت،رشد آگاهی و اعتماد به نفس فرزندان ایران زمین از طریق نمایش،در اسفندماه سال جاری،با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان،اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی،انجمن هنرهای نمایشی ایران و دیگر سازمان‌ها و نهادهای استان همدان،با شعار «تئاتر،پرواز پروانه‌های خیال» در شهر تاریخی همدان برگزار می‌شود.




مطالب مرتبط

درخشش «نگار» در جشنواره ملی میراث فرهنگی

درخشش «نگار» در جشنواره ملی میراث فرهنگی

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در همدان، گروه نمایش «نگار» از شهرستان ملایر در دومین جشنواره ملی میراث فرهنگی در بخش تئاتر عمارت حضور یافت. در این جشنواره دیپلم افتخار و جایزه نقدی به نمایش  «نگار» ...

|

نظرات کاربران