در حال بارگذاری ...
در نخستین جشنواره سراسری سردار عشق

نمایش« پیراهن، لنگ سرتاسری»به روی صحنه می رود

نمایش« پیراهن، لنگ سرتاسری» نوشته محسن سراجی به کارگردانی نساء بخشی کاری از گروه نمایشی تبلور  روز ۸ بهمن ساعت ۱۶ در شهر آباده و روز ۹ بهمن ساعت ۱۱ در شیراز و ۱۰ بهمن ساعت ۱۸ در مرو دشت به روی صحنه می رود.

به گزارش همدان تئاتر، در نخستین جشنواره سراسری سردار عشق به میزبانی شیراز، نمایش« پیراهن، لنگ سرتاسری» نوشته محسن سراجی به کارگردانی نساء بخشی کاری از گروه نمایشی تبلور  روز 8 بهمن ساعت 16 در شهر آباده و روز 9 بهمن ساعت 11 در شیراز و 10 بهمن ساعت 18 در مرو دشت به روی صحنه می رود.

داستان این نمایشنامه در باره سه زن به نام‌های آذر،مریم و شیرین است که بعد از حمله دشمن به خرمشهر،در غسالخانه‌ای در این شهر خدمت می‌کنند.

نساء بخشی،فروزان حسینی،معز طاهری و نگین ورمزیاریبه عنوان بازیگر،هم چنین مهسا موافق به عنوان دستیار کارگردان،حسن عزیزی و سمانه رضایی اقتباس مدیران صحنه،امیرحسین زنگنه مهران اجرای نور و صدا،علی اکبر خسروی و آرتمیس کمیتی نوازندگان و محمد مهدی شفیعی ناطق به عنوان روابط عمومی در نمایش« پیراهن،لنگ سرتاسری» حضور دارند.




مطالب مرتبط

درخشش «نگار» در جشنواره ملی میراث فرهنگی

درخشش «نگار» در جشنواره ملی میراث فرهنگی

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در همدان، گروه نمایش «نگار» از شهرستان ملایر در دومین جشنواره ملی میراث فرهنگی در بخش تئاتر عمارت حضور یافت. در این جشنواره دیپلم افتخار و جایزه نقدی به نمایش  «نگار» ...

|

نظرات کاربران