در حال بارگذاری ...
به مناسبت روز شهدا

نمایش خیابانی« ما سه نفر» در همدان اجرا می شود

نمایش خیابانی« ما سه نفر» به نویسندگی آرزو بهرامی و کارگردانی مهدی روزبهانی کاری از گروه نمایشی یاس کبود با همکاری اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس روز ۲۱ اسفند ساعت ۱۶ در محوطه باغ موزه همدان اجرا می شود.

به گزارش تئاتر همدان، به مناسبت روز شهداء نمایش خیابانی« ما سه نفر» به نویسندگی آرزو بهرامی و کارگردانی مهدی روزبهانی کاری از گروه نمایشی یاس کبود با همکاری اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس روز 21 اسفند ساعت 16 در محوطه باغ موزه همدان اجرا می شود.

سه نفر در بین مردم به دنبال افرادی می‌گردند که داوطلب شوند برای عضویت در داعش و انجام عملیات انتحاری،اما هرچه تلاش می‌کنند کسی داوطلب نمی‌شود. در ادامه این سه نفر با روایت کردن داستان شهادت چند نفر از شهدای مدافع حرم می‌پردازند.داستان شهادت یک سرباز سوری،یک شهید مدافع حرم ایرانی و یک خانواده اهل افغانستان،در نهایت بعد روایت کردن این چند ماجرا برای مردم بازگو می‌کنند که اگر حاج قاسم نبود این اتفاقات می‌توانست در خاک ایران اتفاق بیوفتد.

فروزان حسینی،سوسن بشیر ذرتی و مهدی روزبهانی به عنوان بازیگر مهدی روزبهانی به عنوان طراحی فضا،فروزان حسینی به عنوان طراح لباس،امید خدابنده لو طراحی پوستر و مهدی رسولی موسیقی نمایش خیابانی« ما سه نفر» را بر عهده دارند




مطالب مرتبط

درخشش «نگار» در جشنواره ملی میراث فرهنگی

درخشش «نگار» در جشنواره ملی میراث فرهنگی

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در همدان، گروه نمایش «نگار» از شهرستان ملایر در دومین جشنواره ملی میراث فرهنگی در بخش تئاتر عمارت حضور یافت. در این جشنواره دیپلم افتخار و جایزه نقدی به نمایش  «نگار» ...

|

نظرات کاربران