در حال بارگذاری ...
در ادامه نشست های نمایشنامه خوانی

نمایشنامه« و چند داستان دیگر» در همدان خوانده می شود

نمایشنامه« وچند داستان دیگر» نوشته پیام لاریان به کارگردانی مینا انتظام از اول الی دوم خرداد ۱۴۰۱ در پلاتو استاد عبادی مجتمع فرهنگی هنری بوعلی سینا شهر همدان خوانده می شود.

به گزارش همدان تئاتر، با کاهش محدودیت های کرونایی و با از سرگیری نشست های نمایشنامه خوانی شهر همدان، نمایشنامه« وچند داستان دیگر» نوشته پیام لاریان به کارگردانی مینا انتظام از اول الی دوم خرداد 1401 در پلاتو استاد عبادی مجتمع فرهنگی هنری بوعلی سینا شهر همدان خوانده می شود.

و چند داستان دیگر نمایش نامه ای متشکل از پنج داستان کوتاه مرتبط تشکیل شده که حول محور خشونت می‌گردد.اتفاقاتی که برای نظام کنونی جهان به تهدیدی مبدل شده و جامعه جهانی را در برابر خطراتی جبران ناشدنی قرار داده است.شخصیت‌های پنج اپیزود ،به‌صورت خودآگاه و ناخودآگاه در لحظاتی از زندگی خود با خشونت همراه شده‌اند  که این امر زندگی آنان را با مخاطراتی روبرو کرده است،تنهایی ،سردرگمی،عدم کنترل بر اعصاب و روان وتصمیم‌گیری‌های عجولانه و شتاب‌زده را می‌توان به‌عنوان  بخشی از عواملی نامید  و از آن‌ها یادکرد که همگی موجب شده‌اند شخصیت‌های نمایش  یا فدای خشونت شوند و یا خود به عاملی برای ایجاد خشونت و برهم زدن مراودات انسانی و اجتماعی تبدیل شوند.

امید نوعی شاد،سید امیرحسین فاطمی نوین،امین فعله‌گری،روزبه کاظمی،فرهاد نعمتی،مینا انتظام،یلدا سیف الهی و معزه طاهری به عنوان بازیگر در خوانش نمایش نامه و چند داستان دیگر حضور دارند.




مطالب مرتبط

درخشش «نگار» در جشنواره ملی میراث فرهنگی

درخشش «نگار» در جشنواره ملی میراث فرهنگی

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در همدان، گروه نمایش «نگار» از شهرستان ملایر در دومین جشنواره ملی میراث فرهنگی در بخش تئاتر عمارت حضور یافت. در این جشنواره دیپلم افتخار و جایزه نقدی به نمایش  «نگار» ...

|

نظرات کاربران