در حال بارگذاری ...
از سوی دبیرخانه جشنواره تئاتر استان همدان

سه نمایشنامه برتر دوره سی‌وسوم منتشر می‌شوند

نمایشنامه‌های «بی وقفه یاغی»، «بساوایی» و «شب عید» که رتبه‌های اول تا سوم بخش نویسندگی دوره سی‌و‌سوم تئاتر استان همدان را کسب کرده‌بودند در سه عنوان کتاب روانه بازار نشر می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از همدان، سه اثر برگزیده بخش نمایشنامه‌نویسی سی‌وسومین جشنواره تئاتر استان همدان منتشر می‌شوند.

انتشارات آواهیا و موسسه فرهنگی هنری سپندار جاودان خرد، آثار برگزیده سی‌وسومین دوره جشنواره تئاتر استان همدان را منتشر می‌کنند.

بر اساس این گزارش، نمایشنامه «بی وقفه یاغی» به نویسندگی سجاد طهماسبی از تویسرکان، نمایشنامه «بساوایی» به نویسندگی سعید حسین پور از ملایر و نمایشنامه «شب عید» به نویسندگی مهدی شادمانی روشن که رتبه‌های اول تا سوم بخش نویسندگی دوره سی‌وسوم تئاتر استان را کسب کرده‌بودند در سه عنوان کتاب روانه بازار نشر می‌شود.

سی‌وسومین جشنواره تئاتر استان همدان به دبیری سید محمد جواد کبودرآهنگی و به داوری محمود فرهنگ، احمد بیگلریان و سهراب نیک فرجاد از ۲۶ الی ۲۸ آبان به میزبانی همدان و با حضور هشت گروه از شهرهای استان برگزارشد که دو نمایش «بی وقفه یاغی» به نویسندگی و کارگردانی سجاد طهماسبی از تویسرکان و نمایش «بساوایی» به کارگردانی مشترک سعید حسین پور و بهرام حاج علی اکبری به عنوان آثار برتر به دبیرخانه جشنواره بین المللی تئاتر فجر معرفی شدند.




مطالب مرتبط

درخشش «نگار» در جشنواره ملی میراث فرهنگی

درخشش «نگار» در جشنواره ملی میراث فرهنگی

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در همدان، گروه نمایش «نگار» از شهرستان ملایر در دومین جشنواره ملی میراث فرهنگی در بخش تئاتر عمارت حضور یافت. در این جشنواره دیپلم افتخار و جایزه نقدی به نمایش  «نگار» ...

|

نظرات کاربران