در حال بارگذاری ...
توسط گروه نمایشی چهره نما

نمایش شاد و موزیکال «خاله سوسکه» در همدان روی صحنه می‌رود

«خاله سوسکه» در سفری پرماجرا برای دیدار با فردی به نام عمو رمضون راهی همدان شده و در طول این مسیر پرپیچ‌وخم با سختی‌ها و مشکلاتی روبه‌رو می‌شود. 

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در همدان، نمایش شاد و موزیکال «خاله سوسکه» به نویسندگی امیر شیخ‌جبلی و کارگردانی رضا روان‌کاری از گروه نمایشی چهره‌نما و موسسه نگاه نو از 14 دی 1401 روی صحنه رفته است. این نمایش تا 29 دی ساعت 16:30 در سالن سینما تئاتر فرهنگ مجتمع فرهنگی و هنری شهید آوینی به اجرای خود ادامه خواهد داد.

«خاله سوسکه» در سفری پُرماجرا برای دیدار با فردی به نام عمو رمضون راهی همدان شده و در طول این مسیر پرپیچ‌وخم با سختی‌ها و مشکلاتی روبه‌رو می‌شود. 

الهه نظری‌فتح، عاطفه قنبری، امیرحسین باب‌الحوائجی، بهناز حصارخانی، آرزو زارعی، سیده حدیثه حسینی، ترنم شفیعی، امیرحسین زارعی عظیمیان، حمید واحد‌‌نژاد، حسن خداوردی، دیانا محمدی، آسا اکبری، مهرسا اکبری، علی‌محمد ترابی اقدم، رونیکا کریمی، اسما مرادی، ثنا زمانی، تانیا سلیمانی، فاطمه جعفری هنر، رکسانا کاظمی، مهیا حسین زاده، پرهام پاکنژاد، ثنا فتحی، سالومه نظری فتح، کسری نجفی، علی مظاهری، سبحان ترکمانی، حسین آبکار، فادیا نامور، غزاله صفاری مبین، درسا صدرالدینی و امیرعلی‌اکبری به عنوان بازیگران خردسال و پویا فرهنگ‌پژوه به عنوان آهنگساز در نمایش «خاله سوسکه» حضور دارند.




مطالب مرتبط

درخشش «نگار» در جشنواره ملی میراث فرهنگی

درخشش «نگار» در جشنواره ملی میراث فرهنگی

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در همدان، گروه نمایش «نگار» از شهرستان ملایر در دومین جشنواره ملی میراث فرهنگی در بخش تئاتر عمارت حضور یافت. در این جشنواره دیپلم افتخار و جایزه نقدی به نمایش  «نگار» ...

|

نظرات کاربران