در حال بارگذاری ...
در سومین جشنواره ملی تئاتر کودک، نوجوان و عروسکی ایثار

هنرمندان همدانی درخشیدند

دو نمایش «راز پیشونی سفید» و « آه مبارک» از همدان، در سومین جشنواره ملی تئاتر کودک، نوجوان و عروسکی ایثار به میزبانی استان گیلان، موفق به کسب مقام و جایزه شدند.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در همدان، آیین پایانی سومین جشنواره ملی تئاتر کودک، نوجوان و عروسکی ایثار، در تالار مرکزی رشت برگزار شد که هنرمندان همدانی با دو نمایش در این دوره از جشنواره حضور داشتند که در پایان موفق شدند در بخش‌های زیر حائز رتبه شوند:

بخش عروسکی 

صداپیشگی: تندیس جشنواره، لوح تقدیر و جایزه نقدی به شقایق کامشگران برای نمایش «راز پیشونی سفید» اهدا شد.

بخش تئاتر خیابانی

عروسک گردانی و صداپیشگی: دیپلم افتخار و جایزه نقدی این بخش به پگاه معصومی، عروسک‌گردان نمایش «آه مبارک» از استان همدان رسید.

جایزه ویژه کودک و نوجوان

لوح تقدیر و جایزه نقدی به آراد ترابی، بازیگر نمایش «آه مبارک» از همدان اهدا شد.

سومین جشنواره ملی تئاتر کودک نوجوان و عروسکی ایثار، از ۱۱ الی ۱۴ اردیبهشت، با حضور ۱۵ گروه منتخب از استان‌های کرمانشاه، گیلان، ایلام، مرکزی، همدان، بوشهر و تهران در بخش‌های صحنه‌ای، خیابانی و عروسکی در شهر‌های رشت، لاهیجان، آستانه‌اشرفیه، رودسر، لنگرود، فومن، صومعه سرا برگزار شد.




مطالب مرتبط

درخشش «نگار» در جشنواره ملی میراث فرهنگی

درخشش «نگار» در جشنواره ملی میراث فرهنگی

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در همدان، گروه نمایش «نگار» از شهرستان ملایر در دومین جشنواره ملی میراث فرهنگی در بخش تئاتر عمارت حضور یافت. در این جشنواره دیپلم افتخار و جایزه نقدی به نمایش  «نگار» ...

|

نظرات کاربران