در حال بارگذاری ...
توسط گروه چهره نما

«حسن کچل و چوپان راستگو» در همدان روی صحنه می‌رود

حسن کچل که مادرش او را برای کار کردن از خانه بیرون کرده است تا از تنبلی دوری کند در مسیر خود به چوپان راستگو برمی خورد و چوپان که در یک موقعیت استثنایی قرار می گیرد که برای او حکم یک امتحان را دارد، که در نتیجه باعث رخ دادن ماجراهایی عجیب و کشیده شدن پای شخصیت های داستان های دیگر به این ماجرا می شود.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در همدان، نمایش «حسن کچل و چوپان راستگو» نوشته احسان خرم و امیر حسین باب الحوائجی و کارگردانی رضا روان کاری از گروه نمایشی فریاد از 30 خرداد الی 20 تیرماه در مجموعه تئاتر شهر همدان روی صحنه می‌رود.

بازیگران این نمایش شهرام صمدی نیا، امیرحسین باب الحوائجی، احسان خرم فر، حسن خداوردی، الهه نظری فتح، دیانا محمدی، مانیا ایسوند، مهدیس مهرابی، تینا امینی، احسان برنده، رکسانا تاج الدینی، تارا حسنی، علی محمد ترابی اقدم، ثنا فتحی، رونیکاکریمی، سبحان ترکمانی نیک، سونیا چاللو، کاملیا اسکندرلو، النا جلالی شیرازی، روشا خسروی، پرهام پاکنژاد، درسا صدرالدینی، هستی پناه آبادی، امیرعلی اکبری، نیایش آرومندی هستند و مهیا حسین زاده به عنوان بازیگران خردسال، مسعود طاهری به عنوان شاعر، مهدی فتحی آهنگساز، حسن کوثری طراح نور، ویانا روان مدیر صحنه، محمد سعید مینایی موسیقی صحنه و نور و صدا، خاطره قادری پیمان مدیر تولید، موسسه فرهنگی هنری سایه روشن نگاه نو تهیه کننده و محمدرضا ابراهیمی به عنوان روابط عمومی در نمایش «حسن کچل و چوپان راستگو» حضور دارند.




مطالب مرتبط

درخشش «نگار» در جشنواره ملی میراث فرهنگی

درخشش «نگار» در جشنواره ملی میراث فرهنگی

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در همدان، گروه نمایش «نگار» از شهرستان ملایر در دومین جشنواره ملی میراث فرهنگی در بخش تئاتر عمارت حضور یافت. در این جشنواره دیپلم افتخار و جایزه نقدی به نمایش  «نگار» ...

|

نظرات کاربران