در حال بارگذاری ...
در دیدار مدیرکل هنرهای نمایشی با استاندار همدان انجام شد

برنامه‌ریزی و هماهنگی برای هرچه بهتر برگزار شدن جشنواره تئاتر کودک و نوجوان

در دیدار مدیرکل هنرهای نمایشی با استاندار همدان، برای مشخص شدن تعهدات دو طرف به‌منظور برگزاری هرچه بهتر بیست‌و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان، تاکید و برنامه‌ریزی شد. 

به گزارش ایران تئاتر به نقل از روابط عمومی اداره‌کل هنرهای نمایشی، کاظم نظری (مدیرکل هنرهای نمایشی) به همراه امیر مشهدی عباس (دبیر بیست‌وهشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان)، صبح چهارشنبه بیست‌ویکم تیر، با علیرضا قاسمی‌فرزاد (استاندار همدان) و مسعود ویژه (مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان) دیدار کردند.

اصلی‌ترین رویکرد این دیدار، تاکید بر اهمیت برگزاری هرچه بهتر جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان به عنوان یکی از شاخص‌ترین رویدادهای بین‌المللی کشور و مشخص شدن تعهدات بین استانداری همدان به عنوان میزبان و اداره‌کل هنرهای نمایشی بود.

استاندار همدان در این دیدار، با پرداخت هزینه‌های برگزاری جشنواره به صورت مشارکتی موافقت کرد.

لزوم همراهی دیگر دستگاه‌های فرهنگی و هنری با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان در راستای حمایت بیشتر از بیست‌وهشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان و بهبود و تجهیز زیرساخت‌های تئاتری، از دیگر موارد مطرح شده در این دیدار بود.

همچنین با توجه به اهمیت برگزاری جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان نزد سازمان‌های جهانی چون یونیسف و یونسکو و همچنین گروه‌های نمایشی ملی و بین‌المللی، قرار شد تا هرچه سریع‌تر تفاهم‌نامه‌ا‌ی با امضای محمود سالاری (معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی) با علیرضا قاسمی‌فرزاد (استاندار همدان) با هدف تعیین تعهدات تهیه و امضا شود تا این رویداد نمایشی، به راحت‌ترین شکل ممکن و بدون دغدغه برگزار شود.

دیگر مدیران استان همدان نیز در این نشست، بر تلاش مضاعف به‌منظور برنامه‌ریزی هرچه بهتر برای میزبانی از جشنواره تئاتر کودک و نوجوان تاکید کردند.

حسن رضانیا (معاون استاندار) و هادی فیض‌منش (معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان) از جمله مدیرانی بودند که در این نشست حضور داشتند.

بیست وهشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان به دبیری امیر مشهدی‌عباس در نیمه دوم سال ۱۴۰۲ به میزبانی استان همدان برگزار خواهد شد.




نظرات کاربران