در حال بارگذاری ...
مریم کاظمی اعلام کرد:

«کودکی، هم سفر قصه‌ها» شعار بیست و چهارمین جشن واره ی بین المللی تئاتر کودک و نوجوان

شعار امسال «کودکی، هم سفر قصه ها» با هدف اهمیت به قصه و قصه گویی و نوع روایت در مسیر نزدیک شدن به مخاطبان انتخاب شده است.

به گزارش تئاترهمدان،  مریم کاظمی درباره ی تغییرات این دوره جشنواره در فراخوان گفت: فراخوان بیست و چهارم تغییری بنیادین در شکل و ساختار کلی جشنواره آن طور که تا کنون وجود داشته نداده است، اما سعی شده با رویکرد دیگری به بخش های مختلف نگاه شود که برگرفته از شعارمان و کد گذاری اهداف آینده تئاتر کودک در دراز مدت باشد.

او ادامه داد: اگر بخشی در جشنواره وجود دارد پس مهم است و تاکید خاصی روی بخش خاصی وجود ندارد . تاکید روی دقت در بود و نبود این اگرها و چراهاست، این که از خود بپرسیم هربخش جشن واره برای چه ایجاد و در فراخوان گنجانده شده و چه مسوولیتی متوجه فعالان و دوست داران تئاترکودک و مدیران این حوزه خواهد شد.

کاظمی شعار جشنواره امسال  را «کودکی، همسفر قصه ها» اعلام کرد و گفت: ماهم از جشنواره های گذشته یاد کردیم و ضمن تاکید بر همه شعارهایی که تاکنون به اهداف جشن واره کمک کرده است و دنباله رو آن ها ، شعار جدیدی برای جشنواره امسال انتخاب کرده ایم که برگرفته از شرایط فعلی تئاتر کودک و تشخیص بعضی کمبودها است و این که لازم است به این نکته هم در کنار دیگر اهداف ، توجه شود.

شعار امسال کودکی، هم سفر قصه ها   با هدف اهمیت به قصه و قصه گویی و نوع روایت در مسیر نزدیک شدن به مخاطبان انتخاب شده است.

دبیر بیست و چهارمین جشن واره ی بین المللی تئاتر کودک و نوجوان ویژگی فراخوان امسال را سادگی ، حفظ انسجام گروه ها و نزدیک شدن به آرمان هنری دانسته و توضیح داد: ویژگی فراخوان امسال به سادگی ، حفظ انسجام گروه هایی که در زمینه نمایش های کودک و نوجوان کارمی کنند ، دوری از بی تفاوتی و نزدیک شدن به آرمان هنری است.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران