در حال بارگذاری ...
اجرایی ویژه کودکان و نوجوانان

«من و مادر بزرگه» در همدان به صحنه می رود

نمایش ﺷﺎد و ﻣﻮزﯾﮑﺎل ﻣﻦ و ﻣﺎدرﺑﺰرﮔﻪ ویژه ی کودکان ﮐﺎری از ﮔﺮوه ﻧﻤﺎﯾﺸﯽ ﻓﺮﯾﺎد از ٢٥ ﺗﯿﺮﻣﺎه تا ۱۳ مرداد در تئاتر شهرھﻤﺪان روی ﺻﺤﻨﻪ ﻣﯽ رود

به گزارش تئاتر همدان، رضا روان ﮐﺎرﮔﺮدان ﻧﻤﺎﯾﺶ ﻣﻦ و ﻣﺎدرﺑﺰرﮔﻪ در اﯾﻦ ﺧﺼﻮص گفت:ﻧﻤﺎﯾﺶ ﻧﺎﻣﻪ ی من و مادربزرگه نوشته ی ﻋﺒﺎس دوﺳﺖ ﻗﺮﯾﻦ اﺳﺖ وﻋﻠﯽ رﺿﺎ ﺳﺘﺎری آهنگ سازی نمایش را برعهده دارد و ﻣﯿﻨﺎ ﺣﻘﯿﻘﯽ، ﺳﯿﻤﺎ ﻻهوﺗﯽ، دﻧﯿﺎ ﻧﻮرﺑﺨﺶ، ﻣهسا ﭘﻮرﭘﺮواﻧﻪ، هادی ﻻﯾﻘﯽ و اﯾﺮج رﻧﺠﺒﺮ ﺑﻪ ﻋﻨﻮان ﺑﺎزﯾﮕﺮ ﺣﻀﻮر دارﻧﺪ.

او  اﻓﺰود: خلاصه ی داستان این نمایش به این شرح است که مینا ، دختر کوچک نمایش ، دختربچه ای تنهاست که پدر و مادرِ شاغلش او را نزد پدر بزرگ و مادربزرگش می گذارند.

مینا از عروسک های عینی و ذهنی خود خسته می شود و به پیش نهاد مادربزرگش مبنی بر بازیِ قایم باشک پاسخ مثبت می دهد . هنگامی که مینا چشم می گذارد ، مادربزرگ می‌خواهد در جا رخت خوابی پنهان شود که بالش ها روی سرش می ریزند و مادربزرگ از دنیا می رود . فرشته ها مادربزرگ را به آن دنیا می برند. از این بخش نمایش به بعد قرار می‌شود که پدربزرگ ، نگه داری از مینا را بر عهده بگیرد که در این جا تنهایی های مینا و عدم توجه پدربزرگ به او را شاهد خواهیم بود .

نمایش ﺷﺎد و ﻣﻮزﯾﮑﺎل «ﻣﻦ و ﻣﺎدرﺑﺰرﮔﻪ»  ویژه ی کودکان ﮐﺎری از ﮔﺮوه ﻧﻤﺎﯾﺸﯽ ﻓﺮﯾﺎد از ٢٥ ﺗﯿﺮﻣﺎه تا 13 مرداد  در تئاتر شهر همدان روی ﺻﺤﻨﻪ ﻣﯽ‌رود.




نظرات کاربران