در حال بارگذاری ...

«تقاطع» به جشنواره منطقه ای وتار سنندج می‌رود

از بین ۴۰ گروه متقاضی، نمایش نامه ی «تقاطع» به بخش نهایی پنجمین جشنواره ی منطقه ای نمایشنامه نویسی و نمایشنامه خوانی وتار که از ۲۳ تا ۲۵ مرداد در سنندج برگزار می شود راه پیدا کرد.

به گزارش تئاتر همدان، از بین 40 گروه متقاضی، نمایش نامه ی تقاطع به بخش نهایی پنجمین جشن واره ی منطقه ای نمایش نامه نویسی و نمایش نامه خوانی وتار که از 23 تا 25 مرداد در سنندج برگزار می شود راه پیدا کرد.

این دوره از جشن واره با حضور ۷ گروه نمایشی از استان های همدان، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و ۴ گروه از کردستان در محل پردیس سینمایی بهمن سنندج برگزار می‌شود.

 زمستان بهار به نویسندگی باقر سروش و کارگردانی زهرا محمدی از سنندج، فراموشی به نویسندگی صابر دل بینا و کارگردانی اسماعیل پاشایی از  سقز، رسم پیر پروانه ها به نویسندگی غلام رضا همتیان و کارگردانی علی نوربخش از بیجار، مشترک مورد نظر به نویسندگی کامران شهلایی و کارگردانی محمد یوسفی زاد از مرند آذربایجان شرقی، عشق وسنگ به نویسندگی و کارگردانی پدرام رحمانی از ارومیه، ابوبکر محمدی، فاطمه محمدی به نویسندگی جلال تجنگی و کارگردانی کورش احمدی»از سنندج در بخش مسابقه با نمایش نامه تقاطع به نویسندگی  حسین شایان و کارگردانی سید امیرحسین فاطمی از همدان به رقابت می پردازند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران