در حال بارگذاری ...
در نهمین جشنواره‌ی فرهنگی ناشنوایان کشور

هنرمندان ناشنوای همدانی خوش درخشیدند

در نهمین دوره جشن واره فرهنگی مذهبی امام رضا (ع) که ویژه ناشنوایان سراسر کشور در مشهد برگزار شد نمایش "مام شاه غریبان" کاری از گروه نمایشی «تابش» همدان به عنوان نمایش منتخب این جشن واره معرفی شد.

به گزارش تئاتر همدان، در نهمین دوره جشن واره ی فرهنگی مذهبی امام رضا (ع) که ویژه ناشنوایان سراسر کشور در مشهد برگزار شد نمایش "مام شاه غریبان" کاری از گروه نمایشی «تابش» همدان به عنوان نمایش منتخب این جشن  واره  معرفی شد.

آثار منتخب تمام رشته‌های هنری مرحله نهایی نهمین جشن واره فرهنگی مذهبی امام رضا (ع) ویژه ناشنوایان سراسر کشور از 11 تا 13 مردادماه در مشهد مقدس به اجرا در آمد که نمایش «مام شاه غریبان» از همدان به نویسندگی و کارگردانی بهنام میرزایی و سرپرستی لیلا مرادی با گروه نغمه‌های سکوت همدان به عنوان تنها کار پذیرش شده هیأت داوران در بخش تئاتر در این جشنواره به روی صحنه رفت.

در مراسم اختتامیه این جشن واره که همزمان با میلاد امام رضا (ع)  «بهنام میرزایی» کارگردان این نمایش بابت هم کاری‌های تخصصی در حوزه ی نمایش با این دبیرخانه اعطا شد.و نمایش مام شاه غریبان به عنوان اثر برتر جشن واره انتخاب شد.

نهمین دوره این جشنواره در 12 رشته مختلف فرهنگی و هنری از جمله عکاسی، داستان‌نویسی، شعر، تئاتر، سرود، تشکل‌ها، مترجم، فیلم کوتاه، دانشجوی نمونه، ورزشکار نمونه، طراحی پوستر و داستانک تصویری برتر و به مدت چهار روز  برگزار شد 




نظرات کاربران