در حال بارگذاری ...
توسط گروه نمایش آکسایا

نمایش خیابانی شکلات خارجی در همدان اجرا می شود

نمایش «شکلات خارجی» از همدان به مرحله نهایی بازبینی بیست و پنجمین دوره جشنواره ملی سوره که تیرماه در تهران برگزارخواهد شد، راه یافت

به گزارش تئاتر همدان نمایش خیابانی شکلات خارجی به منظور شرکت  در بخش بازبینی جشنواره تئاتر سوره ماه در 10تیرماه اجرای خواهد شد.

سرپرست گروه نمایشی «آکسایا»گفت: نمایش «شکلات خارجی» از همدان به مرحله نهایی بازبینی بیست و پنجمین دوره جشنواره ملی سوره که تیرماه در تهران برگزارخواهد شد، راه یافت.

کارگردان نمایش خیابانی شکلات خارجی  با بیان اینکه طرح اولیه این نمایش از  میلاد سلوکی بوده که در قالب طنز به پیدایش داعش می‌پردازد، افزود: این کار در اولین جشنواره تئاتر خیابانی شرهانی شرکت کرده و منتخب حضور در بخش طرح و ایده در بیست و پنجمین دوره جشنواره تئاتر سوره ماه است.

سید مهرداد کاووسی حسینی ادامه داد: در نمایش «شکلات خارجی» علاوه بر بنده هنرمندان دیگری نیز همچون احسان آزادجو و میلاد سلوکی به ایفای نقش پرداخته که موسیقی آن هم به صورت زنده و فضاسازی کار نیز بر اساس کارگروهی اعضا انجام می‌گیرد.

لازم به ذکر است آثار منتخب توسط داورانی هم چون ایوب آقاخانی، شهرام احمدزاده و سیدحسین فدایی‌حسین مورد بازخوانی و ارزشیابی قرار گرفته‌اند که مرحله نهایی این جشنواره  تیرماه امسال در تهران برگزار خواهد شد.




نظرات کاربران