در حال بارگذاری ...
زیر نظر سجاد طهماسبی

کارگاه سه روزه بازیگری در تویسرکان برگزار می شود

گروه نمایشی قاب خالی تویسرکان با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تویسرکان کارگاه سه روزه ای با عنوان «آموزه‌هایی درباره بیان، بدن و حس بازیگر» زیر نظر سجاد طهماسبی از ۱۷ الی ۱۹ مهر در دو نوبت صبح و عصر برگزار می‌کند.

به گزارش همدان تئاتر، گروه نمایشی قاب خالی تویسرکان با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تویسرکان کارگاه سه روزه ای با عنوان «آموزه‌هایی درباره بیان، بدن و حس بازیگر» زیر نظر سجاد طهماسبی از ۱۷ الی ۱۹ مهر در دو نوبت صبح و عصر برگزار می‌کند.

سجاد طهماسبی کارگردان شناخته شده شهر تویسرکان و دانش آموخته تئاتر از دانشگاه تهران است؛  علاقمندان جهت حضور در این کارگاه سه روزه می‌توانند با شماره ۹۹۴۷۵۳۷۳۰ تماس حاصل فرمایند.

گروه نمایش قاب خالی امسال با نمایش «لیلی و مجهول» در جشنواره سی و یکم استان همدان حضور داشت که به‌عنوان یکی از نمایش‌های برگزیده جهت ارزیابی به دبیرخانه بین‌المللی تئاتر فجر معرفی شد.




مطالب مرتبط

درخشش «نگار» در جشنواره ملی میراث فرهنگی

درخشش «نگار» در جشنواره ملی میراث فرهنگی

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در همدان، گروه نمایش «نگار» از شهرستان ملایر در دومین جشنواره ملی میراث فرهنگی در بخش تئاتر عمارت حضور یافت. در این جشنواره دیپلم افتخار و جایزه نقدی به نمایش  «نگار» ...

|

نظرات کاربران