در حال بارگذاری ...
در روز دوم نهمین همایش تئاتر عاشورائیان استان همدان

نمایش «گورکن» در تویسرکان به روی صحنه رفت

نمایش «گورکن» نوشته علیرضا حنیفی و به کارگردانی کیانوش بهروزپور ، کاری از گروه نمایشی سایه منتخب نهمین دوره جشنواره تئاتر عاشورائیان استان همدان روز دوشنبه ۲۹ مهر ساعت ۱۷ در مجموعه فرهنگی هنری فردوسی تویسرکان به روی صحنه  رفت.

به گزارش همدان تئاتر، نمایش «گورکن» نوشته علیرضا حنیفی و به کارگردانی کیانوش بهروزپور ، کاری از گروه نمایشی سایه منتخب نهمین دوره جشنواره تئاتر عاشورائیان استان همدان روز دوشنبه ۲۹ مهر ساعت ۱۷ در مجموعه فرهنگی هنری فردوسی تویسرکان به روی صحنه  رفت.

قصه نمایش «گورکن» حکایت مردی از گروه اشقیاست که در واقعه کربلا حضور دارد اما پس از مرگش هیچ گورکنی جنازه او را به خاطر بی‌شرمانه‌ترین عملش یعنی ربودن گوشواره از گوش حضرت رقیه «س» برای دفن نمی‌پذیرد.

میثم عزیزی و مهدی کوثری در نمایش «گورکن» که همزمان نیز منتخب نهمین دوره جشنواره تئاتر «صاحبدلان» کشور است به عنوان بازیگر حضور دارند.




مطالب مرتبط

درخشش «نگار» در جشنواره ملی میراث فرهنگی

درخشش «نگار» در جشنواره ملی میراث فرهنگی

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در همدان، گروه نمایش «نگار» از شهرستان ملایر در دومین جشنواره ملی میراث فرهنگی در بخش تئاتر عمارت حضور یافت. در این جشنواره دیپلم افتخار و جایزه نقدی به نمایش  «نگار» ...

|

نظرات کاربران