در حال بارگذاری ...
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سفر به همدان:

جزئیات بسته کمک‌معیشتی هنرمندان به زودی اعلام می‌شود

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از اعلام جزئیات بسته کمک‌معیشتی هنرمندان و اصحاب رسانه در روزهای آینده خبر داد.

به گزارش همدان تئاتر، محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سفر به همدان، با اعلام این خبر اظهار کرد: پروژه‌های متعددی در بخش‌های فرهنگ و هنر در این سفر بررسی خواهد شد تا بتوانیم به خوبی این طرح‌ها را جلو ببریم.

وی ادامه داد:تعدادی از پروژه‌های نیمه‌تمام استان در سفر ریاست‌جمهوری تعیین تکلیف خواهد شد.

اسماعیلی ابراز امیدواری کرد که با اجرای طرح‌های پیش‌بینی شده،فرهنگ و هنر استان دوران شکوفایی خود را تجربه کند‌.

اسماعیلی با تاکید بر اینکه فرهنگ و هنر متعلق به تمام مردم ایران است،یادآور شد:فرهنگ و هنر عمومی است و تنها به عده‌ای محدود اختصاص ندارد و نمی‌توان آن را به نام عده‌ای خاص مصادره کرد.ما آمده‌ایم که عدالت فرهنگی را در تمام نقاط کشور ایجاد کنیم

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در دو ماه گذشته اعتبارات ویژه‌ای از سوی سازمان برنامه و بودجه برای حمایت از هنرمندان اختصاص یافته است،خاطرنشان کرد:این اعتبارات مرحله به مرحله در اختیار صندوق اعتباری هنر قرار خواهد گرفت.

اسماعیلی افزود:مدیرعامل صندوق اعتباری هنر در هفته پیش رو جزئیات بسته ‌کمک‌معیشتی هنرمندان و اصحاب رسانه را اعلام خواهد کرد.




مطالب مرتبط

درخشش «نگار» در جشنواره ملی میراث فرهنگی

درخشش «نگار» در جشنواره ملی میراث فرهنگی

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در همدان، گروه نمایش «نگار» از شهرستان ملایر در دومین جشنواره ملی میراث فرهنگی در بخش تئاتر عمارت حضور یافت. در این جشنواره دیپلم افتخار و جایزه نقدی به نمایش  «نگار» ...

|

نظرات کاربران